Sunday, April 3, 2016

DAYANA ROZA Penipu!! TENGOK DAGU..Doktor PEMBEDAHAN PLASTIK Dedahkan BUKTI 4 FOTO PEMBEDAHAN Yang DISEMBUNYIKAN




#Bila sebut pasal lasak, Dayana sering dikatakan seiras dengan Scha Alyahya yang juga mempunyai karakter yang hampir serupa malah wajah pun sama.
#Bagi saya itu bukan masalah besar pun, banyak artis yang mempunyai iras-iras wajah dengan selebriti lain. Saya tak pernah buat pembedahan plastik semata-mata untuk kelihatan sama dengan Scha. Lagipun, saya memang kasar sejak kecil.





#Jadi, Dayana menafikan dakwaan yang Dayana cuba meniru Scha?
#Saya tidak pernah cuba meniru siapa-siapa. Mungkin di mata orang ramai, ada iras-iras Scha tapi sebenarnya, saya tak nampak persamaannya. Sejak dulu pun orang dah cakap, tapi itulah saya tak nampak apa yang seirasnya kami.

0 comments :

Post a Comment