Thursday, March 31, 2016

TUNKU IDRIS ISKANDAR CABAR TUNKU MAHKOTA JOHOR!!!!





#Jangan keliru dan salah faham dengan tajuk di atas, bukanlah bermaksud admin hendak mengadakan cerita yang dua putera kebanggaan rakyat Johor ini dalam konflik atau apa pun.

#Tetapi sebenarnya adik kepada Tunku Mahkota Johor ini nampaknya mula mengikuti jejak langkah abangnya yang sudah berjaya dalam bidang sukan bola sepak bersama pasukan Johor Darul Takzim itu, tetapi bukanlah dengan menubuhkan pasukan bola sepak, sebaliknya Tunku Idris Ismail merancang yang lebih luarbiasa dari itu lagi, apa itu?


#Sepertimana abangnya yang merupakan penaung kuat bolasepak Johor, Tunku Idris Iskandar juga merupakan penaung bagi sukan permotoran di Johor dan juga Johor Circuit yang bakal siap tidak lama. Jika abangnya Tunku Mahkota Johor kini berjaya dan terkenal dengan sukan bola sepak dan pasukan Johor Darul Takzim, kini adiknya Tunku Idris Iskandar mula mengorak langkah yang sama tapi dalam bidang permotoran.

#Terbaru Tunku Idris Iskandar melancarkan Festival Demi Johor DUA yang mengabungkan 3 elemen sukan permotoran ekstrem yang di jangka mendapat perhatian rakyat johor dan antarabangsa amnya.



#Mengabungkan 3 elemen sukan darat, udara dan air di satu venue yang sama di Kota Iskandar Johor Bharu, festival selama 3 hari ini bakal menjadi pemangkin dan permulaan kepada kemeriahan sukan permotoran di Johor di samping bakal menjana ekonomi negeri Johor dan mengamit perhatian pelancong antarabangsa!

#Fuhhhh.. memang hebat visi dan misi putera raja Sultan Johor ini, kalau dah abang hebat, mesti adiknya pun hebat juga!

0 comments :

Post a Comment